Loading color scheme

Hva gjør Ekstern Parter unike som salgsbyrå

Det er mange om beinet i salgsbransjen, og det er alltid behov for dyktige selgere og byråer som vet å håndtere dem. Så hvorfor burde du velge Ekstern Partner når du ser etter salgsbyrå, enten du er selger selv som vil ha jobb, eller oppdragsgiver?

Hos Ekstern Partner er det ett prinsipp som går igjen i alt vi gjør: Gode kjerneverdier.

For deg som søker jobb, betyr det at du vil bli behandlet bra samme hvem du er og hva du har gjort tidligere. Det betyr at du aldri vil diskrimineres hos oss; vi omfavner mangfoldet. Det betyr at dine idéer vil bli lyttet til. Og det betyr at dersom du leverer varene, er veien kort til økt ansvar. Så å si samtlige ledere hos Ekstern Partner har gått gradene fra selger – inkludert grunnlegger og daglig leder, Simab Ghazanfar – og vi mener at å belønne kvalitet fører til økt trivsel.

Med økt trivsel, blir våre ansatte lenge og får erfaring. Og med erfaring kommer stabile salgstall og god kvalitet på salgene. Med god kvalitet på salgene til lederne, blir det enklere for nye selgere å lære hvordan gode salg gjennomføres.

For en oppdragsgiver betyr det at vi leverer høy kvalitet på salgene, uten at det går ut over salgsvolumet. Gode kjerneverdier betyr også at vi inngår langsiktige avtaler, at vi står inne for alle produkter vi selger 100%, og at vi har åpen kommunikasjon med våre oppdragsgivere. Om det betyr at man også trenger en sparringpartner, gjør vi gjerne den jobben også; vi har rådgivertjenester tilgjengelig for markedsføring, økonomi, og backoffice.

Med stadig nye historier om «cowboy-selgere», og politikere som rasler med sablene i respons, mener vi at salgsbransjens fremtid i stor grad kommer til å handle om gode prinsipper og god kvalitet på salgene. For oss er dette allerede en del av våre kjerneverdier.

Og det gjør oss ganske så unike.